Πρώτο άρθρο για το 2016

Οκ ας ξεκινήσω τυπικά με το καλή χρονιά και χρόνια πολλά σε όλους με υγεία,έρωτα,πολλούς οργασμούς,πολλά λεφτά και πολύ ροκ \m/.

Αφού λοιπόν πέρασα και από το τυπικό μέρος θα ήθελα να πω πως φέτος έχω στόχο να εκτοπίσω την Valeri από το blog και να το αναλάβω εξολοκλήρου μόνη μου μουχαχαχα.Όχι εντάξει ας μην γίνομαι σκύλα αλλά η αλήθεια να λέγεται γράφω καλύτερα αλλά κατά τα αλλά δεν θέλω να γίνομαι σκύλα.Οκ μια κακία θα την βγάλω πάλι φέτος ίσως σε λίγο χειρότερο σημείο από το 15.Δεν φταίω εγώ γιατί εγώ είμαι θέα μια άλλη Ζωή Κωνσταντοπούλου του wordpress so shut the fuck up people.Η Ζωή…συγνώμη η Ρία είναι εδώ γεμάτο όρεξη για γράψιμο.Φέτος στην κατηγορία ΜΟΥ δεν θα ασχοληθώ μόνο με τα 300 καλικαντζαράκια αλλά με ότι νομίζω και μου ΑΡΕΣΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΕΜΕΝΑ.

Άρα φέτος όπως καταλαβαίνετε θα έχουμε μια κάπως ποικιλία εδώ μέσα.Ένα πράγμα τύπου ότι από εκεί που έμπαινες στην κατηγορία ξέροντας ότι θα υπάρχουν μόνο άρθρα που διακωμωδούν τα κόμματα θα βλέπεις άρθρα π.χ που θα αφορούν διαφημίσεις,δηλώσεις που μου ανακάτεψαν στο στομάχι από τα γέλια τέτοια.Αυτό θα γίνει κυρίως γιατί θέλω να το δοκιμάσω το πως μπορώ να μεταφέρω αυτό που κάνω έξω με φίλους δηλαδή ΤΟ ΤΡΟΛΑΡΙΣΜΑ ΕΞΑΛΛΟΥ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ μέσα εδώ.

Ωραία και αφού έδωσα το στίγμα του τι θα κάνω φέτος νομίζω ότι είναι ώρα να ξεκινήσω και να μπω στο main body αφού πρώτα εκθειάσω τον γαμάτο αγγλικό μου λόγο μου.                                                                                                                           (Φτου σου κοπέλα μου γράφεις υπέροχα αγγλικά και χωρίς να χρησιμοποιείς το google translator.Άτιμοι Άγγλοι και Αμερικάνοι φονιάδες των λαών που λένε και οι σύντροφοι στον Περισσό που δεν μου δώσετε πότε το lower ουστ και ουγκ-ουγκ).

Λοιπόν χθες έτυχε να διαβάσω αυτό εδώ Εκθαμβωτική και πάλι! Η πρώτη εμφάνιση της Kate Middleton μετά τα γενέθλιά της  σαν τίτλο και μετά η αμέσως επόμενη γραμμή γράφει αυτό εδώ «Τι κι αν έκλεισε τα 34; H Δούκισσα του Cambridge έχει κάνει το χρόνο σύμμαχό της» .Η Kate έχει κάνει σύμμαχο τον χρόνο ενώ μια άλλη βασίλισσα μέσα στο ίδιο παλάτι έχει σύμμαχο τον χάρο(εννοώντας της βασίλισσα Ελισάβετ).Τι είναι πιο ενδιαφέρον ο χάρος ή χρόνος;Βέβαια όταν συνδυάζονται αυτά τα δυο σίγουρα είναι πιο γαμάτο αλλά οκ.Power στην Ελισάβετ που σίγουρα έχει τα ίδια συμβόλαια με τον χάρο που έχει και ο δικός μας Μητσοτάκης.

Next WWF κατά Καμμένου για φώτο με νεκρό καρχαρία οοοοκ δεν θα σχολιάσω την φώτο που την βρίσκω τραγική από όπου και αν την πιάσεις,θα σχολιάσω το tweet που στόλισε την φώτο. «Ένας ένας οι μεγαλοκαρχαρίες…» σαφώς πετάει σπόντα όχι για τους φραγκάτους που κλέβουν εφορία και γενικά το κράτος αλλά για τους συνταξιούχους της χώρας μας.Όλοι μας μπορούμε να το δούμε αυτό καθώς φαντάζομαι ότι σύμφωνα με το κράτος οι συνταξιούχοι είναι οι πραγματικοί καρχαρίες που μαδάν οικονομικά αυτό το κράτος.Διότι αγαπητοί αναγνώστες μου οι συνταξιούχοι σε αυτή την χώρα θα έπρεπε να είχαν αφανιστεί.Ξέρετε τι λεφτά σπαταλάει το κράτος σε δαπάνες για πάρτη τους…πολλές.Σκεφτείτε ότι μόνο οι φαρμακευτικές δαπάνες για τα φάρμακα τους είναι ήδη υπέρ αρκετές.Όχι φίλε στην Ελλάδα είμαστε δίκαιο κράτος θάνατος στους καρχαρίες συνταξιούχους που έχουν το θράσος να ζουν και να συνεχίζουν την ζωή τους αφού βγουν στην σύνταξη τουλάχιστον για μια εικοσαετία ακόμα.

Βόλος: Προσπάθησαν να σαμποτάρουν τις εκλογές της ΝΔ δεν το συζητώ καν το θέμα για εμένα το έκαναν ο Τσίπρας,ο Καμμένος,η Φώφη,ο Θεοδωράκης,ο Κουτσούμπας,ο Λεβέντης με την καθοδήγηση του Μιχαλολίακου που στην φυλακή σίγουρα θα πήρε μαθήματα του πως να γίνεις εγκληματίας.Γιατί ζηλεύουν που οι νεοδημοκράτες θα γυρίσουν ξανά στην εξουσία…χέζονται κατά βάθος και είναι βέβαιο,ήδη μυρίζω την μπόχα που βγάζουν.

Μητσοτάκης: Κωδικός «111 ημέρες» για την επαναφορά της ΝΔ και φαντάζομαι ο τηλεφωνητής στα γραφεία της Ν.Δ θα λέει κάτι τέτοιο. «Τώρα ο Κυριάκος επαναφέρει τον κόμμα του μπαμπά του στα ίσια του παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας αρχές του 2017 γιατί το 16 είναι δίσεκτο και ο κωδικός 111 είναι απίθανο να βγει με γκαντέμη πατέρα» τουτ τουτ τουτ τουτ.     

Αγαπητά μου παιδιά αυτά από έμενα σε πρώτη φάση θα τα λέμε πιο συχνά μέσα στο 2016,ελπίζω να βρήκατε ωραίο το πρώτο άρθρο της διακωμώδησης see again!!!!!!!!!

Σχολιάστε